Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Groepen

Onderbouw

In groep 1,2 en 3 zitten in totaal 14 leerlingen. Op maandag en donderdag mag juf Anneke deze leuke en enthousiaste groep lesgeven. Op de overige dagen is het juf Regina die voor de klas staat.

Op dinsdag en donderdag wordt de samenwerking met de peuters van "Op de Romte" opgezocht

Bovenbouw

Groep 4 t/m 8 telt in totaal 13 leerlingen. Een speciale klas met vijf groepen in één klaslokaal. Hierdoor staat de leerkracht er niet alleen voor. Op maandag tot en met vrijdag staat meester Remmelt voor de groep. Op dinsdag en woensdag is hij samen met juf Lisa verantwoordelijk. Verder is er op maandag, donderdag ondersteuning van een onderwijsassistent, namelijk juf Trijntje Nienke. Op de vrijdag vergezeld juf Anneke de groep. Door deze combinaties van leerkrachten en ondersteunend personeel wordt het werken op veel niveaus mogelijk gemaakt en werkt/speelt jong en oud door elkaar.